Ledig & solen skiner!!

Kan man önska sig nåt mer än att spendera en ledig dag i solen med sina två bäbisar....hmm ja det kan man faktiskt, att älsklingen skulle vart med oxå...snyft!! Men men imorn kommer min prins ridande på en vit häst, nä troligtvis i en blå corolla haha!!!

Jag är egentligen inte på hurmör för att blogga idag men en lite uppdatering får det ju bli!

I morse åkte vi till vår kära f.d granne i Öresjö, & gissa om hon blev glad?! Vi kom & överraskade henne mitt i frukosten, precis som vi alltid gjorde varje morgon när vi bodde grannar!!!
Det va superroligt att träffa henne igen & det blev både fika & långpromenad!!! Tiden bar flög iväg & helt plötsligt hade vi varit där i 3 timmar.... då va det dags för oss att åka vidare för hon va bjuden på middag kl 13!!

Resten av dagen har varit väldigt lugn & mysig, en lite promenad till fam. Hansson som fortfarande va sjuka, så det blev ett kort besök & sen massa bus inne & ute med mina pluttisar!!!

Nu sover Harry så gott så &´imorn är det jobb & dagis igen!!! Men det absolut bästa med morgondagen är ju självklart att min älskade kärlek kommer hem till mig!!!!

Nu ska jag slänga mig i soffan med en påse naturgodis & fortsätta läsa min bok!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback