Imorn smäller det!!

Ja ännu en dag på jobbet är slut, Micke är på väg till dk igen, Harry sover, Gizmo tuggar på ett ben & jag sitter här.....

MEN IMORN är det ingen vanlig dag inte!!! För imorn ska jag nämligen lägga mig under nålen....wiiiie!!! Jag har ingen som hellst aning om hur resultatet kommer att bli heller så det är riktigt spännande!! Jag är inte ett dugg orolig, litar på Didi till tusen procent!!!
Harry & Gizmo ska vara hos Sandra & Sara imorn & busa medans jag ligger & plågar mig själv haha!! Tack underbara ni för hjälpen med barnvakt!!! Det är guld värt!!!

Här kommer en bild på Harry (som vanligt) när han äter sitt stora sura gröna äpple!! Vi har  samma smak han & jag!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback