Imorn blir det 10-21

Tack för alla komentarer på min gadd!!! Jag är så superdupernöjd!!!!

Amelie: Jo då vi har allt tänkt oss ett barn till & det namnet kommer antingen hamna på insidan armen eller på vaden!!!

Imorn blir det en lååång dag på jebbet eftersom det är Supershopping på Överby... Ska jopbba 10-21, *pust* Men det värsta med det är att jag knappt kommer träffa plutten alls imorn... snyft!!!

Nä jag ska krypa ner med min underbara bok nu!! Ni får njuta av lite bilder på världens sötaste: 



" men skit oxå va högt det va...."


"Nähä jag kunde inte ta mig upp till handfatet"


" Toapappret ska va i toan, det vet jag!!!"


"Grymt spännande med ljusknappar ska ni veta"


"Får väl ta & städa lite bland alla grejer här i skåpet... mamma ställer dom alltid fel ju!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback