Harry är helt slut...

Japp japp i natt va det väl sådär måste jag säga.... vet inte riktigt va det va med Harry-plutt i natt men han smågnällde precis hela tiden. Han ville inte ha nappen, inte välling, inte va hos mig.... så han fick helt enkelt ligga i sin säng & smågnälla.... Som tur va så sova han ända till halv åtta idag!!! Klockan 10 bar det av till Emilia & Alvin för massa bus. Hur roligt som hellst med alla Alvins leksaker.... sen blev det väldigt trött & gnälligt & efter en sväng på lekparken somnade båda pojkarna så sött i sina vagnar på promenaden genom Blåbärsdalen!!

Om nån timma ungefär ska vi till mammsen & pappsen på lite mysmat & massa massa bus, så det är tur att Harry vilar upp sig!!

Jag är grymt sugen på att baka, men jag vet inte riktigt vad bara.... hmm får se om jag ska baka lite hos mamma & pappa ikväll kanske!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj! Vad fin bloggen har blivit. Den ser helt annorlunda ut på min dator däremot...konstigt. Sitter på bibblan nu däremot och då ser det riktigt fint ut.

2009-09-17 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback