Barnkalas!!

I morse åkte vi till Öresjö & hälsade på Berit igen!! Så himla mysigt verkligen & Harry blir så glad varje gång han träffar henne!!
2½ timma gick snabbt som vanligt & sen va vi tvugna att åka hem för att hinna äta & Harry skulle hinna sova inna det va dags för Hugos 1årskalas!!

På kalaset hade Harry en konkurrent, han va inte den vildaste för en gångs skull haha!! En busig tjej som vi inte träffat förut, Nova, va faktiskt snäppet värre!!! Fullt ös medvetslös kan man väl sammanfatta kalaset med!! Men framför allt en supergod & häftig tårta i form av spindelmannens mask som Amelie hade gjort alldeles själv!! Grymt duktig är du!!!
Jag måste erkänna att jag hellre stannat hemma under täcket i soffan denna tråkiga söndag, men kalaset va hur trevligt som hellst & piggade upp mig!!!

Nu har jag precis tagit en lång härlig dusch, & nu är det dags för naglarna att få sig en skönhetsstund!!

ps. IMORN KOMMER KÄRLEKEN HEM!!!! ds.

Kommentarer
Postat av: från mormor

hejsan tack för att ni finns och att jag får vara med glöm mig inte helt nu denna veckan när Michael kommer hem pussar o kramar

2009-09-21 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback