30% på alla kläder imorgon lördag på CUBUS!!!!!!

Ja jössös, jag har verkligen kastats rakt in i verkligheten igen... mina fötter & bem värker som bara den & jag har grymt ont i ryggen....aj aj aj va man är ovan... Jag tyckte att jag sprang & bar runt på Harry & höll på hela dagarna, men icke då...

OBS OBS OBS!!!! IMORN (LÖRDAG 5/9) ÄR DET 30% PÅ ALLA KLÄDER PÅ CUBUS!!!!!

Hur som hellst så är det fruktansvärt jobbigt att lämna min älskade åluttesnutt på dagis varje morgon... han gnäller som bara den när jag säger hej då, men så fort jag gått ut genom dörren bryr han sig inte längre & börjar leka.... MEN DET SER JU INTE JAG!!! Jag ser ju bara hans sorgsna ögon & vädjande blick om att få vara med mamma istället för att jag ska lämna honom där....fy bubblan säger jag bara....fruktansvärt ont i mammahjärtat gör det!!!
Men jag har i alla fall fått shoppat loss lite på jobbet igen, haha förlåt älskling!! 2 par jeans, två tröjor & en mössa till plutten, en bh,2 tröjor, en kofta, ett armband & ett par leggings till mig!!!

Imorn blir det jobb igen & Harry ska till Emaus med mormor & morfar, supermysigt!!!
På kvällen är det inflyttningsfest hos Emmis & Robert men jag tror att jag kommer vara alldeles för trött för att orka...tyvärr tyvärr, men det har varit en slitig vecka detta...


Utövar lite morgongympa...


Här kommer suuuperman med kökshandduken & gummistövlarna....


Puss puss vovven!!


Vilostund.....


Kommentarer
Postat av: Hugo

Vad roligt! Ja du... Jag vet inte vad jag önskar mig. Någon häftig leksak kanske? =)

2009-09-04 @ 22:29:55
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback