Utslängd....

Jaha ja.... efter kanpt 5 minuter på dagis blev jag utslängd haha!! Personalen tyckte det va onädigt att jag stod där & såg dum ut! Harrys fröken, Sofia, sa till honom att han skulle säga hej då till mamma.... då sprang han fram till mig & gav mig en bamsekram sen sprang han tillbaka & fortsatte leka!!!
Ååååh va jag älskar dig min prins, du är världens finaste!!!!

Pratade med Sofia i telefon för en stund sen & allting gick huuur bra som hellst!! Han hade fullt upp!!!

Så nu har jag snart varit hemma i 1½ timma utan Harry & jag håller på å bli tokig.... snyft... saknar honom som en galning ju!!! Men snart snart är det dags att gå & hämta min underbaring igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback