Infektion....

Jaha.... så va det med det.... har fått nån infektion i gadden.... visste nästan att det va nåt eftersom den läkt jättekonstigt. Direkt när Didi satte nålen i armen på mig diag blev jag supersvullen & röd.... snyft... så den blev inte färdig idag heller eftersom det gjorde så in i helvete ont plus att Didi inte vågade göra för mycket innan det har läkt ordentligt!!!
Men men sånt är livet, är supernöjd med det som gjorts hittills i alla fall!!!

(ja mamma jag vet att du tycker detta är rätt åt mig.....)



Ja ni ser ju hur röd & svullen armen är.... men snyggt blir det!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

precis varit ute och handlat ngt snyggt att ha på mej, blev ngt enkelt.. ngt man kan använda till vardags.. hmm, skall ni ut i gbg? vi skall ut innan och äta, vet ej efter.. tror också det kommer bli kanonkompisar.. känns lite som de är likadana.. riktiga bus ungar, två små emilungar.. kommer nog hitta på mkt hyss.. =) japp, kan vi göra, kanske en träff i lekparken ngn dag, när kan ni? kram

2009-10-14 @ 19:03:47
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Amelie

Den blir skitsnygg! Synd att du fått infektion :(

2009-10-15 @ 01:20:43
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: mamsen

ja det va ju synd att du har ont menmen du vet ju va jag tycker snygga kläder du har shoppat pusspuss

2009-10-16 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback