Fullt upp!!

Ja dom här två dagarna som jag varit ledig har vi haft fullt upp jag & Harry, underbart!!!

Igår förmiddag träffade vi Nagelica & Anthon på lekplatsen men det va så fruktansvärt tråkigt väder så vi gick hem till oss istället & fortsatte leken här!! Det va första gången vi träffades utanför bloggen & utanför dagis... det va verkligen jättetrevligt!!! Det är så roligt att träffa så underbara människor!! Harry & ANthon är på precis samma nivå ockxå så det är kanon!!
Sen skulle Anthon till dagis & Angelica till jobbet & då passade Harry på att sova i 3½ timma efter maten.... haha min lilla sömntuta kanske kunde lära sig att sova på morgonen istället?!

När Harry vaknade igen så åkte vi en sväng till Linda!! Det blev en ganska kort fika men Harry hade för en gångs skull fullt upp med att plla med saker som han fick pilla med så jag fick sitta förvånansvärt still!!!

Hemma väntade sen mamma för att hålla mig lite sällskap & stötta mig i mitt tråååååååååkiga pulverdietsdrickande!!! Tack mammsen!!

I dag blev det bus hos Emilia & Alvin med alla Alvins nya leksaker han fått när han fyllde år!! Fullt ös medvetslös!!
Efter bus & lek där så va det gdags för Alvin att sova & för oss att åka & handla lite innan Linda skulle komma & fika!!!
När Linda åkt hem blev det en promenad till lekparken för att gunga lite!!!

Efter badet nu ikväll så gick Harry till diskbänken & pekade på vällingflaskan!! Naturligtvis fick han det & sen gick jag upp & nattade honom!! Prinsen somnade direkt!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

trevligt att träffa er med.. =) ni har verkligen haft fullt upp.. ses på måndag.. kram kram

2009-10-21 @ 23:20:55
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback