Söndag!

Jaha nu är ännu en helg slut... Harry sover, Micke är på väg till dk, Gizmo tuggar på ett ben & jag sitter här & bara njuter av tystnaden!!!!
Egentligen måste jag få tummen ur & fixa lite julklappar men jag orkar faktiskt inte just nu. Jag vill bara göra ingenting, sååå skönt för en gångs skull!!!

Jag har tjuvstartat lite med julen förresten.... jag blev så sugen efter gårdagens julbord med jobbet!! Så i kväll har jag strukit & hängt upp julgardinerna i köket, matrummet & Harrys rum!! Det blev jättemysigt!! Jag ska dock vänta med stjärnorna & stakarna till helgen!

Skit oxå nu piper tvättmaskinen ilsket på mig & vill bli tömd.... så bra gick det med att göra ingenting.....

Imorn är det jobb, dagis & utvecklingssamtal på dagis!! Spännande!!

På tisdag är det bara jobb & dagis som gäller men onsdag är det itne vilken vanlig dag som hellst, det är nämligen Alla Vänners Dag på CUBUS, vilket innebär att vi har 30% på alla kläder hela dagen!!! Jag jobbar hela dagen så jag ser fram emot många besök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback