Tack för ett superroligt kalas!!

Igår va vi på 1årskontroll på bvc... jag fick en spruta & docktorn lyssnade på mina lungor & mitt hjärta! Hon tyckte att jag va en jättesnäll kille, men hon ska bara veta hur jag är annars,hehe.....
Sen stressade vi hem till mitt barnkalas & dom första som hitta ut till mig i skogen va David & Miio med deras mammor Emma & Silena då förstås!!Det va jättelänge sen jag träffade dom så det va ju kanon att dom ville komma på mitt kalas! Efter en stund kom 3 bilar på rag & den första bilen (Jessica) försökte köra upp för våran backe på 3an...haha det gick inget vidare kan jag säga... men men till slut kom dom fram till oss & det vällde ut folk ur bilarna: Tuva. Jessica, Emma, Melvin, Sanda, Loke, Huog & Amelie!!! Det va dock ganska många som inte hört av sig & berättat att dom inte tänkt komma....lite tråkigt... men men jag visste ialla fall att varken Alex, Rasmus eller William kunde så det blev ett litet lagom stort kalas!!
Det va kanonväder dessutom så vi bestämmde oss för att picknicka ute på gräsmattan, supermysigt!! Jag fick öppna massa paket: gräsklippare, tunnel, tåg, stapelklossar & två leksaker som jag inte riktigt vet va jag ska kalla dom men alla presenter va kanonbra!!!!! (hoppas jag inte glömde nämna nåt nu...pinsamt i så fall) Jag tyckte att kalaset blev väldigt lyckat, alla röjde runt osm dom ville i stort sett & dök i skålen med majskrokar & smörgåsrån som stod i mitten.... hoppas alla tyckte det va lika roligt som jag tyckte!!!Ser fram emot nästa kalas nu....


Tuva gillade min tunnel...


...hmm ska man krypa in här tro...


Japp det va ju jätteroligt!!


Ööh du ta inte kort på mig va....


Villt slagsmål om gräsklipparen!!





Jag hjälpte pappa kilppa gräset med den stora gräsklipparen idag, visst är jag duktig?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni får allt komma på en fika hos oss någon dag, hela familjen :)

2009-05-12 @ 22:25:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack själv för det underbara kalaset =D Jätte mysigt!



Mamma Kajsa: Vi får ta och träffas någon dag och planera midsommar tycker jag...

Kram

2009-05-13 @ 16:20:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback