Kanondag i Uddevalla!!

Lite dåligt med uppdateringar här nu men mamma är superförkyld så hon har inte orkat hjälpa mig....

Igår va vi i Ua hela dagen med mormor!!! Vi gick strandpromenaden, gungade & lekte i sanden på Landbadet, fikade på Strandkafét med morfar & busade i gräset!!!!! Tyvärr va det lite kallt för det blåste så för.... men vi va ändu ute i över 4 timmar!! På hemvägen somnade jag efter allt slit & när vi kom hem somnade även mamma, gottegris!!
När morfar kom hem efter jobbet hade han köpt en present till mig, en skithäftig lastbil som kunde tömma flaket & köra frammåt av sig själv!!! Gizmo fick oxå en present förstås,ett enormt köttben!!
Mamma & mormor fick nöja sig med tacos, men det va tydligen supergott enligt dom....

När vi kommit hem igår kväll & jag äntligen ahde somnat läste mamma sin Mama-tidning & blev jätteglad över nån artikel med hennes mage som jag legat i.... jag fattar inte rikgtigt men det va nåt om att det fanns en förklaring till varför hon fortfarande, ett år efter att ha fött mig, ser gravid ut....jaja det va väl roligt för henne antar jag?!

Idag vet i sjuttsiken va vi ska göra... men vädret verkar bli kanon idag så det kanske blir Spikön, hoppas hoppas!!

Inga bilder från gårdagen tyvärr för pappa snodde med sig kameran till Arvika, rallycrosstävling, som jag va för liten för att följa med på, som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback