Kalajsdax!!!

Jepp jepp nu ligger jag & vilar upp mig inför eftermiddagens kalas, jag tror att jag kommer att vara helt slut när vi åker därifrån, mamma oxå troligtvos!!!!!
Tuva jag hoppas att du inte är så noga med hur sjävla paketet ser ut.... jag har slått in det alldeles själv & skrivit på det oxå.... så då kan ni ju föreställa er ungefär hur det ser ut haha!!!

Vi gjorde rabarbersaft i morse som pappa ska få  som överraskning när han kommer hem imorn... han har tjatat så länge på mamma om det nu!!

Angelica: Jaha va roligt!! Va heter din son då?! Dom kanske hamnar på samma dagis!!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Anthon heter min son.. han har fått plats på kritan till hösten, har du fått ngn plats?

2009-05-27 @ 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback