Första besöket hos tandläkaren!

Igår hamnade jag, mamma & Linda inte på Överby utan på Torp!! Där blev det massa spanande i affärer som vanligt & en mumsig fika!!! Det fanns många fler olika fiskisar i djuraffären på Torp så det kommer bli där mamma ska köpa Lindas fiskar!! Hmmm undrar om inte jag skulle vilja ha en egen fiskis.....tror inte jag får det för mamma men!!

Idag va jag hos tandläkaren på min första undersökning....eller ja tanten i blåa kläder pratade massa med mamma sen fick jag en blå tandborste & sen sa tanten att jag inte skulle komma tillbaka förän jag va 3 år....det är ju en hel evighet tills dess!!!

När vi kommit hem igen så gick det några tunder & sen fick mamma veta att VÅRAT HUS ÄR SÅLT!!!!!Eller ja vi har fått ett riktigt bra bud & mamma & pappa ska skriva kontrakt på fredag!!! Sen skulle dom ha hit en besiktningsgubbe.....så nu är det bara att hoppas att han inte hittar nåt dumt fel...men det tror jag inte!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie nu ska vi snart flytta, hoppas jag!!!!!


Det är verkligen världens bästa dag idag för pappa kommer hem!!!! Tyvärr hinner jag nog somna innan han kommer men imorn tiidigt tiidigt ska jag studsa & hoppa på honom i sängen så att han vaknar & kan busa massa med mig!!!!

natti natti!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va kul att ni fick ett bra pris på huset! :) Ha en trevlig helg med familjen! Så ses vi på måndag. Vilken tid va de? Jag har glömt bort

2009-05-06 @ 20:23:48
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Vad kul! Hoppas besiktningen går vägen nu då! Kramar till er

2009-05-07 @ 09:10:11
Postat av: Emma

Grattis till er också =) Skönt att ni fick sålt huset också, måste kännas bra. Och att ni fick ett bra pris var ju ännu bättre =D. Haha jasså det blir i Juli för er också. Ja vi får se till att inte ha inflyttningsfesten samtidigt bara, hihi

2009-05-07 @ 23:10:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback