En underbar dag i solen!!

Dagen började tidigt som vanligt, kl 5... men däremot somnade jag igen vid 9 så att mamma kunde ligga & halvsova ute i solstolen, snällt va?!
Sen åkte vi till stora badplatsen här i Öresjö, det va helt folktomt & jag tröttnade ganska så snabbt på att gräva & busa i sanden.... så vi åkte & handlade istället....lite synd för när vi åkte därifrån så kom det massa folk, typiskt!!

Resten av dagen spenderade vi med Linda & Hans på deras lilla gräsplätt!! Det blev grillning med jättegott kött, potatisgratäng & sallad.... jag fick så klart bara smaka på salladen, taskmörtar!!!

Nu sover jag så sött i min lilla säng efter en hård dag i solen & ett lååångt bad med mina ankor!!

Äntligen lite bilder från dagen!!!


Hmm... hur högt är det här trappsteget egentligen?!


Detta måste undersökas noga....


Visst ser det mysigt ut...


...Men som sagt jag tröttnade efter en stund & ville bada istället, men det fick jag inte för mamma!


Nybadad, trött & redo för välling!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska kolla min kalender, tror jag har ett viktigt prov den dagen men vet inte riktigt vilken tid än :)

2009-05-02 @ 22:39:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Vi kommer jättegärna! =) Men jag får väl åka med någon då så jag hittar ;) puss

2009-05-02 @ 23:45:50
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback