Fullt upp!!

Eftersom jag somnade så sent igår så trodde ju mamma att jag skulle sova lite längre idag då... men näpp näpp det blev tvärt om. Men sen somnade jag igen vid 8.30 & istället för att mamma oxå gick & la sig igen så fortsatte hon att klippa gräsmattan med trimmern.... knäppis....

När jag vaknade igen hade mormor kommit så då bar det först iväg till stan för att lämna tillbaka hyrfilmerna på Hemmakväll & sen vidare till Vbg & banken!! Nu är jag alltså en stor kille med ett alldeles eget bankkonto, häftigt va?! När detta viktiga bankärende va avklarat så tog vi en promenad till Skräcklan där det blev fikamys & ett försök att få Gizmo att bada, det gick sådär.... han är allt en badkruka min lille vovve!!

När vi kom hem igen tyckte mamma att jag oxå skulle få bada lite så hon letade fram min gamla badbalja & fyllde den med vatten ute på gräsmattan!!! Ni skulle vart med, jag har aldrig haft så roligt!!!!

Nu har mormor åkt hem & mamma försöker få mig att somna, för hon vill titta på Stefan & Krister i lugn och ro sa hon....mm vi får väl se mamma, du har 30min på dig....

 














Kommentarer
Postat av: Fisen

Vad härliga bilder! =) Sötisar!

2009-05-25 @ 20:50:16
Postat av: Sandra

Det har du rätt i :) Härliga bilder på Harry! Ja, vi vill ju inte smitta er. Så vi får vänta med fikan. Senare i veckan kanske?

2009-05-25 @ 22:37:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Angelica

vart i skogshöjden är det ni skall flytta? utsiktsgatan?

2009-05-26 @ 09:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback