Gårdagen va sååå lyckad!

Igår va vi hos gammlemorfar på andra sidan släkten med faster Helen, Mange, farmor, farfar, Sara, Göran & Sofia & klöv ved!!! Jag kröp runt i gräset & leran & hade världens paradis. Det e såååå roligt att vara smuttsig!!! Jag fick till och med köra traktorn med farfar....gissa om jag va lycklig!

När veden va färdig väntade en överraskning till farmor ifrån mig, mamma & pappa....vi hade köpt en lite lurvig vit kanin till henne som satt & väntade på henne när hon kom hem!!! Farmor har varit lite deppig det senaste för att hon inte har nåt eget djur att ta hand om...men nu har hon det & hon blev överlycklig!!! Jag återkommer med bilder på det lilla underverket!!

Senare på kvällen gick vi ut & åt på New Place med farmor, farfar, helen & mange, jag fick ju ingen lyxmat förstås....men det såg väldigt gott ut!!!

Jag stensomnade när vi kom hem kl 20.00 & sov ända till 7.00 idag....mamma va helnöjd!!!

Kommentarer
Postat av: Noomi & Emilio

Heej, hittade in till dig här:)

Är allt bra med er?

Måste bara säga att Harry e så sjuuuukt söt så de inte e klokt :)

Massa kramar / Noomi o Emilio

2009-03-23 @ 16:55:37
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback