Fika blev Emmaus blev Överby......

Ja gårdagens fikamys med mammas höggravida arbetskompis blev inställd i sista minuten....men inte av vilken anledning som hellst, VATTNET GICK!!!!!! Åååh det e så roligt, mamma spricker snart av nyfikenhet!!! Hoppas allt går bra för dig tjejen, jag längtar efter att få träffa min nya lekkompis/flickvän hehe!!!!! Vi väntar spännt på ett sms......

Hmm ja så va skulle jag & mamma hitta på istället då?? Jo vi åkte till Emmaus med Alex & Millan....men det blev ett snabbt besök där för det va ju jättekallt, snyft!! Men vi hann med lite fika, hälsa på djuren & gunga!!!



Ingen av oss ville åka hem & båda mammorna va shoppingsugna så det blev en sväng till Överby!! Jag fick ett par svart fingervantar....hur fräckt som hellst!!! Nu e man en stooor kille haha!!! Sen blev det inte så mycket mer shopping....mest tittande, men det va nästan lika roligt det... men det tyckte inte Alex förstås, han tröttnade så vi fick åka hem!!!

När vi kom hem igen så kom mammas kompis Linda på en fika & lite Tacos....mysigt, men jag somnade innan Tacosen, skit oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja lite föööör fort går det ibland, men visst ska han få en extra krok =) Haha!

2009-03-24 @ 08:57:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback