Det har varit en lååång dag för mamma idag...

I förmiddags åkte jag & mamma in till stan & fikade med Linda!!! Jag är inte så mycket för att sitta still nuförtiden så det blev en ganska kort fika....sen kollade vi lite i affärer & mamma köpte nånting på Åhlens som jag inte fick se.... jag kanske får det i påskägget om 2 veckor?! *hoppas hoppas*

Mamma har fått för sig att börja banta ordentligt nu mitt i allt annat så det har varit en låång dag för henne med bara soppa som föda. Hon måste va knäpp.... men men jag har ju bidragit en del till hur hennes kropp ser ut så jag får väl försöka stötta henne så gott jag kan!

Det e allt väldigt tomt utan pappa nu....usch hela 2 veckor.... jag tror mamma tycker att det e väldigt jobbigt oxå!!

Linda övertygade i alla fall mamma att hon skulle färga håret, så det gör hon nu när jag har somnat! Hoppas att det blir fint.... jag får vänta tills imorn innan jag får se henne!!

I natt kommer mormor & morfar äntligen hem oxå!!! Vi ska dit på lördag & sova över, mysigt värre!!! Då får jag premiärsova i min resesäng som mamma & pappa köpte här om dagen!! Mamma kommer säkert ta massa bider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback