11 blev 3....

Imorse vaknade jag av att Harry stod upp i spjälsängen & ropade mammammammamma!!!! Åååh va underbart det va att vakna till det ljudet!!

Me&I träffen som jag & mamma skulle ha idag blev en vanlig fika med 3 kompisar till mig istället för 11... men vi hade kanonmysigt i alla fall!!! Bus & lek på golvet & fika med Mariekex, det kan ju inte bli bättre!!





Öööh flytta på dig tjockis....


När alla hade åkt hem tog vi en lång härlig promenad i det "fina" vädret!

Imorn ska vi åka till gamlemormor & sova över i två nätter!! Det ska bli jätteroligt, jag har inte träffat henne på superlänge & sist mamma träffade henne va på gamelmorfars begravning, inte så muntert...usch R.I.P gamelmorfar!!!!


Natti natti på er...

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade på bilderna från Madeira och gud så gott ni måste haft. Jag längtar massor tills vi ska åka i höst. Det är ju så underbart.

2009-03-18 @ 10:08:06
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback