Ullared i värmen!!

Igår hade vi en jättemysig kväll med mormor... hon badade till&med med oss, jätteroligt att hennes premiärdopp blev med lilla mig!! (hon kunde inte så emot när jag låg i vattnet & ropade efter henne...hehe)

Idag bar det av till Ullared för att komma bort lite från solen... det kan faktiskt bli för mycket av det goda om man har varit ute i solen & badat i 7 dagar i sträck!
Jag sov snällt hela vägen till Ullared men tyckte inte att det va jätteroligt när vi väl va där inne så det blev en relativt snabb shopping för mamma & mormor... men dom lyckades ändå få med sig det mesta dom tänkt köpa plus en del saker dom itne tänkt köpa haha!! Mamma är i alla fall sjukt nöjd med sina inköp, bl a en "varsel"vinterjacka till mig i gul-grönt & ett par arbetsbyxor till mig så att jag kan hjälpa pappa & farfar med bilar & annat, & det coolaste av allt: jag fick 3 par kalsonger, såååå fräcka!!! Jag fick 2 leksaker, en av mamma & en av mormor & en bok med nalle puh av mormor oxå!! Dessutom fick mamma köpt en ny nappflaska till mig eftersom jag lämpligt nog lyckades bita sönder den gamla igår kväll, vilke timeing!! Gizmo fick godis & 2 nya leksaker... mamma fick ett par trosor & diskmedel & annat tråkigt..... Jo just det ja, vi hittade jättefina gardiner till mitt nya rum oxå med barbapappa på & så fick mamma faktiskt köpt sig en stor svart väska oxå.... vi är helt enkelt helnöjda!!
Väl hemma så blev det naturligt vis ett dopp i sjön innan mormor åkte hem, det gäller att njuta så länge vi kan innan vi flyttar in till "stan"....


Men det är inte bara fördelar med att bo i skogen så nära en sjö....kolla bara detta "lilla" bettet som mamma har på armen....& hon har ett lika stort på vaden.....


Min nya nappflaska va kanon & jag somnade som en stock:


Imorn ska vi äntligen träffa Linda & få se hennes nya tatuering & hennes nya mobil!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjenare. Vi åker ju till Västerås tidigt på torsdan. Men på onsdag kanske? :)

2009-06-29 @ 21:53:27
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback