Omöjlig unge tycker mamma...

Igår åkte vi som sagt till Överby för att träffa Milo & Ewa!! Dom stod där så snällt & väntade på oss när vi kom... Milo sov nästan hela tiden men mamma fick i alla fall bära den lille bebisen en stund!!! Han är ju bara 2½ månad så det va lite skillnad att bära runt på honom istället för mig kan jag tänka mig!!
Det blev massa springande i affärer, ni vet sånt som jag tycker e sååå roligt nu förtiden, & så blev det lite fika!! Mamma köpte en jättesöt sommardress till mig med Tigger på & två linnen till sig själv. Ewa köpte massa fina sommarkläder till både sig själv & Milo!
Det blev  även ett besök på Cubus så mamma & Ewa fick visa upp sina underverk lite!! Mammas chef blev nöjd & glad när hon fick veta att jag ska börja dagis 17 augusti & mamma ska börja jobba 1 september!!! Det ska bli så himla rolgit att börja på dagis & få massa nya kompisar!!
Men åter till Överbybesöket.... det tog inte speciellt lång tid innan jag tröttnade på att "gå" runt där, stackars mamma, det är inte mycket hon kan göra med mig längre... Men tack Milo & Ewa för igår, det va i alla fall jätteroligt att träffa er!! Nästa gång får det bli nånstans där jag kan leka så mamma får lite lugn & ro!!!

Idag ska vi träffa Rasmus & Madde!! Hoppas att det blir av denna gången, det va sjukt länge sen vi träffade dom nu... jag kommer ju knappt ihåg hur dom ser ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback