Mycket röj på Öf igår!!

Ja det blev till slut så att vi åkte förbi öf en stund igår & jössös vilken tur att vi gjorde det, jag hade så himla roligt!!! Jag lärde mig till&med att klättra upp & åka ner för rutchkanan(?)  alldeles själv... mamma va ju nervös som vanligt men jag klarade mig finfint!!!

Sen bar det iväg till farmor & farfar!! Sara, Göran & Sofia kom oxå dit på en mysig fika under tak på altanen medan vi tittade ut på regnet som öste ner!! Farmor hade gjort persikopaj....som jag som vanligt inte fick smaka på.... jag fick smörgåsrån med smör, det va mumsigt det oxå förstås!!
Jag & Sofia tog en promenad minst 2 varv runt huset & spande på allt möjligt, tack söta Sofia för att du höll mig så snällt i handen!!
Efter ytterligare lite lek & bus åkte vi hem & jag somnade så gott i bilen, fick välling i sängen & sen va jag gnällig i stort sett resten av natten... pust, stackars mamma!!!

Idag ska vi till Uddevalla & träffa mammas gamla kompis Lisa-fisa. Det va så länge sen jag träffade henne så jag kommer nog knappt ihåg henne alls, men mamma säger att hon är jättesnäll & jättebusig!!


Jag & William i leksakshyllan!!


Supertuffa Loke!


Samlign vid den pouläraste leksaken på öf igår!!


Dags att göra iordning lite fika...


Jag & Tuva tittar oförstående på William


Spana in bruden jag har fått tag i...."Det e du & jag Sandra"


Söta Tuvis vill nog bli fotomodell, titta bara vilket sött leende hon får till så fort kameran är i närheten!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahaha, vilken bild! han har t.o.m handen på mitt ben.. Vad ska Loke säga? :p

2009-06-09 @ 10:24:36
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback