Mamma bloggar lite...

Jaha då har det gått en vecka utan godis då... men va får man för det?? Jo ett halvt kg extra runt magen.... hur kul känns det?! Totalt menisgslöst....

Vädret är i alla fall lite bättre idag, solen tittar fram lite försiktigt mellan molnen & det tackar vi för!! Min lilla ängel ligger så sött & sover i sin säng, jag skulle kunna sitta & titta på honom i timmar.... men det är ju lite annat jag måste passa på att göra när han nanar tyvärr. Jag har damsugit, tvättat golven, plockat undan, dammat & kört 3 tvättmaskiner.... nu får det räcka!

Det blir troligtvis en tripp till Överby i eftermiddag med Linda! Jag behöver handla lite mysmat tills min älskling kommer hem ikväll & lite annat smått & gott!! Det blir nog även lunch på Mc Donalds & det är tro det eller ej enbart för att jag vill ha Coca cola glasen, annars har jag helt tappat suget när det gäller McD.... känns underbart! Synd bara att jag inte gjort det när det gäller godis.

Nä nu ska jag hänga upp sista tvätten & busa med Gizmo innan lilleman vaknar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi fick också ett coca cola glas idag ;)

2009-06-11 @ 14:18:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Tycker iaf att du e superduktig som inte ätit på en heeel vecka! Bra jobbat!

2009-06-11 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback