Mamma är bäst =P

Idag har det varit ännu varmare än igår så mamma drog fram mitt enorma piratskepp (min pool) & blåste upp det för hand så att jag skulle få palska av mig!!! Jag njöt verkligen...tack mamma du är underbar!!
Mormor kom & lämnade tillbaka vovven mitt i uppblåsningen av poolen oxå, så jag va vaken även idag & fick träffa mormor, såå mysigt!!
Efter nästan en timmas badande i poolen så var jag helt slut... jag fick mat & somnade nästan innan mamma lagt ner mig i sängen & sov i över tre timmar!!
När jag vaknade igen var det dags att åka in till stan & möta farmor efter jobbet. Mamma stannade i stan & väntade på sin efterlängtade massage medan vi fortsatte i bilen med farmor hem till en väntande farfar!!!

När mamma va fördig med  massagen tog hon en sväng på stan men kännde sig ganska vilsen utan barnvagn.... det blev en ganska snabb sväng  & istället för att hitta kläder till sig själv så fick jag två sommarpyjamasar & pappa en hemlig present... mamma får aldrig tag på nåt till sig själv längre, hon får snart gå klädd i en sopsäck, stackarn!!

När mamma kom ut & skulle hämta oss blev det först lite fika & bus innan jag & Gizmo fick tvingas hem eftersom jag va såååååå trött... men men jag ahr haft riktigt roligt precis hela dagen idag!!

Imorn blir det mamma-barn picknick i Lunnen med en massa massa lek & bus, jag längar verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, låter som en underbar idé!! :) men då ses vi på torsdag. Du, om man ska ringa dig. Man kan inte ringa din mobil va?

2009-06-23 @ 21:18:12
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, bra att ha :) är det 0520 i riktnummer?

2009-06-24 @ 09:33:28
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback