Jag har badat i Öresjö idag!!!

Både jag & mamma är jättetrötta efter en lång underbar dag i solen, så det blir en kort sammanfattning av dagen!!!

Först blev det ett dopp i mitt pratskepp men mamma nöjde sig inte med det utan  ville ner till våran lilla badvik & doppa sig istället... Vi tog med oss grannen på vägen oxå!!  Jag fick nöja mig med att doppa fötterna men mamma, Berit Gizmo & Rasmus (grannens hund) badade för livet!!!

Sen va det dags för mamma-barn picknick!! Det blev jag, Melvin & Tuva...& självklart mammorna!! Det va jättemysigt med fruktansvärt varmt så när jag & mamma kom hem igen så hämtade vi Gizmo & grannen för att ta ytterligare ett dopp i våran vik!! Denna gången fick även jag bada & jag tyckte det va sååå roligt & såå skönt att få svalka av mig!!




Melvin, Tuva & jag har ett litet barnvagnsmöte!!

Imorn bär det av till stora badplatsen för ännu mera bad & bus med mina & mammas kompisar!!

Kommentarer
Postat av: Tuviis

Vilken cool pool du har Harry =D

2009-06-24 @ 23:14:41
Postat av: Melvin

Åh gudars vilken häftig pool, hoppas jag kan få komma och bada i den någon dag!

Och va roligt för din mamma att blåsa upp, haha! =D

2009-06-26 @ 11:00:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback