Idag händer det inte mycket!!

Mamma kom hem sent igår efter Labero så när jag vaknade 3.30 så va mamma medvetslös.... men men det tog hon igen när jag somnade 9.30 igen för då sov vi båda två i tre timmar!!!

Mamma om gårdagens Labero: Det va tredje gången som jag såg Labero & nu va det nog sista gången för hur bra magiker han än är & hur underhållande han än är så blir det väldigt tjatigt.... det e samma trick varenda gång, duvor, ringar, korttrick, bolltrick, tjej som försvinner i lådor osv. & samma gamla skämt med publiken, det enda som ändrar sig är namnen... Det va jätteroligt att komma ut & göra nåt annat igår kväll så jag är ändå fruktansvärt glad att jag va på Labero, så att ingen tror nåt annat!!!

Men åter till dagen, det är pissväder & varken jag, mamma eller Gizmo är speciellt sugna på att göra nåt större!!! Det blir bara hemmamys för hela slanten!!

Hoppas på bättre väder imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback