Fikabesök!!

Oj va tiden går sakta när man väntar men till slut kom Milo & Ewa!! Milo är så liiiten & söt, synd bara att jag inte kan leka med honom än...
Det blev fikamys & massa "mammatjat" så då passade jag på att springa runt & röja överallt!
Milo fick låna lite kläder som är alldeles för små för mig, han kommer bli så snygg!!
Tack för besöket Milo & Ewa, det va jätteroligt att ni kom!!

Snart snart kommer pappa hem men jag får vänta till imorn innan jag får träffa honom för jag har precis somnat...
Mamma har världens huvudvärk som inte vill gå över, troligtvis för att hon behöver nya glasögon, så det blir ett kort inlägg idag... mammsen behöver vila sina ögon så den dumma huvudvärken försvinner!!



Mor & son Bergqvist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback