Snabbis fika med bad!!

Idag åkte vi till Loke, Sandra & Johannes för att fika & bada i Lokes pool! Men varken jag eller Loke va så värst intresserade av att bada men mamma tyckte att fikat som Sandra köpt va supermumsigt!!!
När vi väl fått på oss kläderna & blöjorna så blev vi jättesugna på att bada i poolen...haha så fi fick provat uppsugningsförmågan i våran blöjor jag & Loke!!!
Men som sagt det blev en kort fika för Loke va jättetrött & ville sova, Sandra & Johannes skulle städa & packa inför bröllopet på fredag & jag & mamma skulle hem & laga mat!! Det va i alla fall roligt att träffas en stund!!

Hemma blev det självklart ett bad i sjön med grannen. Denna gången upptäckte jag hur kul det va att sitta vid kanten & kasta stenar, så det blev ett ganska långt bad idag!! Efter badet blev det lite fika på våran altan & sen tvättade jag & mamma bilen för den va sååå dammig efter allt körande på den torra grusvägen.

Efter att jag somnat så fick mamma äntligen klippt färdigt resten av "höet" på våran gräsmatta, så nu är det färdigklippt inför ägarbytet!!

Det har vart massa vel fram & tillbaka om när pappa ska komma hem denna veckan men nu verkar sista budet vara fredag!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiie, jag saknar min pappa jättemassamycket!!!


Så här stor & stark är jag!!


Se upp för dåren.....


När mamma la in klädseln i tvättmaskinen passade jag på att klättra upp & sätta mig i vagnen & kolla konstruktionen....


...& självklart kunde jag ta mig ner oxå, & upp igen, & ner, & upp, & ner....tills mamma inte vågade låta mig hålla på längre.... tråkmons!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig bild när han är på bobbycar´en :D

Åh va kul att han kommer hem tidigare!

2009-07-01 @ 20:27:01
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Självklart blir ni bjudna på nästa ;) Det blir ett i höst :P Hoppas de kommer några fler då ;)

2009-07-01 @ 20:53:03
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha Harry är såå söt =) Och vilken klockren bild på honom där han står på bobbycaren =)

Hoppas vi ses snart??!!

2009-07-02 @ 23:07:55
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback