Mamma bloggar!

Haha Emma du är nog ute & cyklar tror jag!! Det skulle vart sista helgen i juli annars men vi får flytta in tidigare!!!

Igår kom världens bästaste & underbaraste älskling hem till mig!!!! Vi hämtade honom vid stationen sen blev det pizza med hem som vi satt & myste med på altanen!!! åååh jag är så lycklig över att vara din!!!
När Harryplutt somnat bad vi vår kära granne att hålla ett öra åt vårat håll & så gick vi ner & tog ett uuuunderbart kvälldopp, gissa om vi hade mysigt!!!

Efter det svalkande doppet blev det film & ännu mer mys i soffan till älskis inte orkade hålla ögonen öppna efter sin långa resdag... då blev det natti natti!!

Som vanligt va jag &Harry uppe före tuppen medan mitt hjärta ligger så sött & sussar!! Har inte riktigt bestämt mig hur länge han ska få ligga där & se söt ut.... snart snart blir det bus & hopp på pappa i sängen!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha okej! Ja men cykla är alltid skoj :) Men va skönt att ni kommer in i lägenheten lite tidigare, roligt om inte annat =O)

2009-07-04 @ 20:09:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :D Okej, va bra att du sa det. Tårtorna är nämligen inte fixade än så det är ingen fara :) Vart ska ni åka då?

2009-07-06 @ 09:35:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback