Äntligen uppdatering!!

Ännu en gång har det gått alldeles för långt mellan inläggen.... men men mamma & pappa har haft fullt upp!!

Det har hänt en hel del ses sist!! Melvin & William kom på busbesök & mamma hade bakat äpplepaj....som säkert smakade mumma men vi grabbar fick nöja oss med majskrokar, smörgåsrån & hemmagjord svartvinbärssaft!!! Inte fy skam det heller ska ni veta!!

I måndags åkte jag & Gizmo med mormor till Grundsund & hälsade på släkten medan mamma & pappa åkte med Linda & Hans till Ikea! Jag hade sååå fullt upp med att leka med min syssling Isak som är ett år äldre än mig att jag inte han tänka minsta tanke på mamma & pappa.... jag & mormor hade en heldag med massa god mat & buselibus med släkten!!
Mamma & pappa hade det lite stressigt på Ikea för det va så sjukt mycket folk... men men dom kom i alla fall hem med 2 bokhyller till dvdfilmerna, två hallampor, ett databord & en datastol....& massa annat smått & gott som alltid slinker ner när man är på Ikea!!!

Här hemma har huset varit fullt i stort sett varje dag sen pappa kom hem... nu har alla vägarna förbi hela tiden, det är kanonroligt!!!

Jag har fått en sandlåda nu äntligen som morfar va så snäll & byggde ihop till mig!!! & min gungställning som jag fick när jag fyllde 1 år byggde farmor & farar ihop igår!!! Nu har jag en hel lekplats på våran tomt, underbart!!!

Tvättmaskinen gick sönder så det fick bli en ny illa kvickt eftersom jag blir så smutsig hela tiden säger mamma.... Så nu har vi en superduperbra tvättmaskin!!

Både igår & idag har söta Sofia varit här & lekt med mig så att mamma & pappa skulle få nånting gjort!!! Tusen tack Sofia!!! Idag fick hon till&med hjälpa till & måla en fondvägg i burspråket eftersom jag låg & sussade när hon kom!!

Hmm.... jag har säkert glömt hur mycket som hellst som har hänt sen sist....men men så är det ibland!!

Imorn åker pappa till Dk igen, snyft, & mammas kompis Lisa ska komma & hälsa på oss på eftermiddagen!! Innan dess ska jag & mamma ut & leta nya gardiner till burspråket etersom dom gamla absolut inte passar till fondväggen!!! Sen är det väl säkert lite annat smått & gott som mamma tycker att hon behöver köpa kan jag tänka mig, hihi!!

På lördag är det kalas hos Loke, det ska bli sååå roligt!!!  Just det, måste ju hitta nån fin present till honom imorn oxå!!

Efter ett långt bad i min stoora badkar somnade jag tryggt i pappas famn.... myspys!!

Tyvärr blir det inga bilder förän mamma får kopplat in sin dator ( hon lånar morfars nu) för usb-sladden är bortslarvad & denna datorn har ingen kortläsare.... så ni får tyvärr stå ut, men den som väntar på nåt gott....

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej hej!!

jag ville bara säga att jag är jätte glad för att jag får komma o hälsa på er o passa harry när jag vill, o när ni behöver det så vet ni att jag finns här o ställer upp.

man känner sig verkligen välkommen när man är hos er. o det var jätte kul att få hjälpa till att måla fondväggen.

o tack så jätte mycket för skjutsen idag till jobbet kajsa.

jag vet verkligen att jag kan lita på er o det vill jag bara säga tack för!!

2009-07-31 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback