Rasmus, Alex & Gbg!

Jag har haft två kanondagar till....vilken vecka!!!!

Igår åkte jag, Gizmo & mamma till Uddevalla... Först blev det fika & bus hos Rasmus & Madde! Rasmus som är 2 år äldre än mig försökte lära mig hur man kör grävskopa & bil....jag fattade inte så mycket men det va roligt som bara den!!!





Sen va det dags för nästa ställe...Alex & Millan!!!!



Alex & jag är lite mer jämngamla...så det blev lite enklare lekar där, krypa, resa sig, pilla på massa saker, röja i leksakslådan.... jag klättrade till & med upp i lkesakslådan, hehe busigt va?!



När vi hade busat & fikat färdigt hos Millan & Alex så åkte vi vidare till det sista stoppet för dagen - mormor & morfar!!!
Mamma passade på att klippa sig & sola mednas jag & Gizmo hade fullt upp med att underhålla mormor tills morfar kom hem från jobbet...



(mormor hade jättespännande böcker som jag fick bläddra i...)

Jag somnade tidigt även denna gången, inte så konstigt kanske efter allt bus & knappt 5 minuters sömn på hela dagen!!


Idag åkte jag & mamma till den stooora staden Göteborg!! Vi hälsade på en kompis till mamma som hon inte hade sett på 4 år... hon va jätterolig att leka med!!! Det blev fika även hos henne & sen gick vi en promenad in till stan!! Mamma köpte 3 böcker till mig på bokrean!!
När vi skulle gå tillbaka igen så spöregnade det, så vi åkte spårvagn!! Det va säkert spännande, men jag stensomnade direkt... det e ansträngande att hålla koll på allt folk i Nordstan!

Idag verkar det som jag har tänkt att vara uppe länge... mamma är hur trött som hellst men det e inte jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback