Massor med snöööö...

Efter morgonens bravader har vi tagit det väldigt lugnt. Mamma har rensat sin garderob & slängt hur mycket kläder som hellst, säkert bara för att hon ska kunna säga " jag har inget att ha på mig så jag måste ut & shoppa...."

Efter en eftermiddagspromenad i snön bjöd vi in oss själva på en fika hos grannen!!! Hon hade precis gjort semlor & jag fick smaka lite på grädden, mums!!!

Nu är det bara en timma kvar tills pappa kommer hem!!!! Jag ska spara min sista energi till att busa med honom....Sen blir det nog ganska lagom för mig att få välling så att jag kan somna gott i min säng.





Imorgon ska jag fjäska med mamma så att vi (hon) kan bygga en snögubbe till mig....hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback