Jag ser det snööööar....


" Määäh mamma stör oss inte nu då men den där dumma kameran....jag & pappa ska ha killsnack...."

Jag hann somna igår innan pappa kom hem *snyft* men i morse blev jag jätteglad när jag fick se att pappa va hemma!!!!

Jag har inte lyckats att övertyga mamma om att vi ska göra en snögubbe, men jag har åkt pulka på våran gräsmatta & det va superroligt!!! Tills jag hade krånglat av mig ena vanten & stoppade ner den i snön.... jag hade ingen aning om att det vita va så fruktansvärt kallt.

Pappas kusiner kom på fika & hade med sig en present till mig.... En Puma dress & en puma t-shirt. Jag ville ha på mig dom nya kläderna direkt!!! Kolla va snygg jag blev i dom:





Nä nu ska jag nog sova lite....mamma tycker att jag är jättegrinig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

En sån stor kille.. Sluta väx Harry!

2009-02-20 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback