En kanondag!!

I förmiddags kom Jennie & Nova hit & åt frukost!!! Det va kanon...jag är lite hemligt förälskad i Nova, men säg det inte till nån!! Nova fick både gröt & strumpor av mig tihi... men när hon började leka med mina leksaker så tog jag dom ifrån henne, nån måtta får det ju änna va!!! Mamma sa att jag va för egoistisk, men jag har ingen aing om va det konstiga ordet betyder....





När Jennie & Nova åkt hem gick vi en promenad & jag somnade som en stock efter allt bus...

Sen va det dags för Öppna Förskolan. Jag lekte mest med William & Melvin, eller nä förresten jag lekte mest med mig själv när jag tänker efter... Mamma bara satt & tjata en massa med dom andra mammorna. Dom ska tydligen till Ullared på lördag, tiiiidigt, till&med innan jag har vaknat ska dom åka!! Hoppas mamma köper massa fint till mig!!!!

Undra va jag & pappa ska hitta på för nåt skojigt på lördag när vi har mf=mammafritt!!!! Hopaps det blir nåt killigt....

Näpp idag somnar jag tidigt för jag är helt slut efter allt bus & lek, natti natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback