Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag trodde ju att mamma & pappa skulle till Överby igår för att handla i massa roliga affärer, men inte då... dom skulle bara handla mat, & hur kul är det på en skala....blääää!!!!

Men på eftermiddagen blev det en sväng till till Överby & då gick jag mamma & Theres i dom roliga affärerna!!


Spana in rockstjärnan!! ( dumma mamma köpte inte dom till mig....)

Jag va hur snäll som hellst i över två timmar när dom gick runt & kollade tjejkläder & tjejskor.... men inte hjälpte det, jag fick bara en tråkig solhatt som jag tydligen måste ha på Maderia... jaja bättre lycka nästa gång!!!
Mamma fick i alla fall äntligen köpt en jeanskjol, så nu slipper jag höra det tjatet, *pust*!!

När vi kom hem till pappa igen va jag jättehungrig & grinig. Men efter grötpåfyllningen så va det full fart igen!!


På nått sätt hamnade jag uppe på min leksakskorg...


...men till slut tog jag mig ur. Alla sätt är bra utom dom dåliga!!!

Idag ska pappa åka tillbaka till Danmark, snyft, men han är inte borta så länge denna gången!!!!
Vi ska träffa mammas kompis Linda senare idag. Tant Linda har varit i Chile i 5 veckor så mamma är jätteglad att hon har kommit hem igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback