Ännu en kanondag!!

I morse vaknade jag tidigare än vanligt, men jag somnade faktiskt tidigare igår oxå....

På förmiddagen kom tant Linda & fikade... sen åkte jag & mamma med henne till Uddevalla för att hon skulle ta hål i örat. Jag tyckte det va hur spännande som hellst!!! Tills jag kom på hur hungrig jag va förstås... då fick mamma skynda sig hem till maten! Det blev laxbullar med potatis & vit sås, mmm mums!!!

Efter maten bar det iväg till farmor & farfar. Försat satt vi runt bordet allihop & fikade, men det dröjde inte länge innan alla fem satt på golvet & lekte, haha!!! Både jag & gizmo är helt slut efter allt busande med famor & farfar så det blev tidigt i säng för mig idag igen... men mamma hoppas att jag kan sova lite längre imorn ändå!

(tyvärr inga bilder från dagen för mamma hade glömt att ladda kameran...ajjabajja mamma)

Imorn ska vi först hälsa på Alex & Millan, & sen vidare till mormor & morfar & sova över, kanon!!!!

natti natti


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad skoj att du har en egen blogg Harry =)

Roligt att få läsa dina bus som du har för dig! Hälsa mamma och pappa

Kram

2009-02-26 @ 11:45:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va kul att du har en blogg :D

2009-02-26 @ 20:03:54
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback