Mys i Uddevalla!!

Igår spenderade vi större delen av dagen i min kära hemstad Uddevalla!!!
Vi tog en härlig promenad in till stan... mamma, Gizmo, Harry & jag!! Tyvärr tyckte ju Harry att det va sådär soligt att sitta still i kärran, haha!!
När vi väl kommit in till stan gick Harry & mormor in i leksaksaffären & köpte en jättefräck lastbil!!! Tack mormor!!!!
Sen köpte vi lussekatter & gick upp till morfars jobb & fikade!!!
Harry tyckte att det va ett väldigt spännande ställe!!!

 jhg









''

Tyvärr blev plutten dålig senare på eftermiddagen så vi fick åka hem & mysa ner oss i soffan & vänta på att pappa skulle komma hem!!

Harry är förkyld som bara den & har feber, men han är hur pigg & glad som hellst!!! Min lilla hårding!!!

Dagen har varit väldigt lugn, lite familjemys, julgodisbakning & korv strogannoff!!!!

Imorn hoppas jag att plutten mår bättre för vi hade tänkt åka & köpa färdigt alla julklapparna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback