Jobb idag oxå!

Jag skulle varit ledig idag & hade planerat att åka till Torp med min prins & underbaraste Linda.... men näpp så blev det itne! Istället har jag jobbat hela dagen... men men så blir det ibland!!
Vi fick in skittuffa t-shirtar både till små pojkar & vuxna pojkar på jobbet idag!!! Självklart ska Harry få två i julklapp av tomten!!! En med Spiderman & en med fantastic four eller va dom nu heter....
Vi fick massor med grymt fina smycken oxå.... det är dyrt att jobba på Cubus hahaha!!!

Harry blev överlycklig när jag hämtade honom på dagis!! Dom flesta av er vet ju att det är väldigt sällan som jag har möjlighet att göra det! Min älskade älskade som gör verkligen livet värt att leva!!

Nu sitter jag här framför datorn & funderar på va man ska hitta på för nåt roligt till helgen när man är ledig... ut & partaja lite kanske?! Eller bara ha julmys med familjen & köpa färdigt alla julklappar?!

Imorn ska jag försöka hinna lämna in mina nya supersnygga stövlar för omklackning innan jobbet så att jag kan använda dom utan att va livrädd för att halka!!! (Hahaha!!! Nej Angelica jag har itne tusen skor..... det är Micke som har det!!!!!)

Nu blir det soffmys framför tvn!!


Kommentarer
Postat av: angelica

hahha, i dont believe you =)

2009-12-08 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback