Gav mig in i reakaoset frivilligt idag...

Hahaha ja va kan man säga annat än IDIOTER!!! Rean började ju som bekant igår... & fy åt faaaan va mycket folk det, trots snökaoset & alla varningar från SMHI att man akulle hålla sig hemma.... hahaha ja som sagt IDIOTER!!!!!

Idag har jag spenderat min lediga dag med min underbara familj & våran nya själsfränder: Anthon, Angi & Johan!!!! Det blev lite pulkaåkning, glögg, korv, pizza & massa bus hemma hos Anthon & co. Sen blev det en sväng till kaoset på Överby för min & Angis del!!! Hahahaha åter igen, IDIOTER, men det värsta idag va ju att JAG va en av dom.... Jag hittade inte ett skit men Angi kom hem med lite av varje!
Väl hemma igen va det dags för våra stora grabbar att ge sig av till mellandagscupen tillsammans medans resten av oss va här hemma & busade ännu mer!!! Anthon va inte riktigt på humör & förklaringen fick vi när dom kommit hem till sig igen nu på kvällen & tagit tempen på stackarn som hade 38.6..... usch usch usch hoppas att det inte är något nu!!!!

Harry sover efter ett härligt bad, Micke är fortfarande med Johan på fotbollen & jag tänkte börja läsa lite på boken jag fick i julklapp!!!

Imorn står jag bakom kassan igen i kaoset!!! Vi kanske ses?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback