Nytt utseende & ny "bloggare"

Hej hej!!

Som ni ser har jag ändrat på bloggdesignen men misslyckats totalt med att få headern som det ska vara.... nån som kan hjälpa mig?!

Eftersom min underbara plutt Harry börjat på dagis nu har han beslutat att han inte kommer hinna med att blogga så mycket & frågade snällt mig om jag kunde ta över... & självklart, snäll mamma som man är så va det ju ingen tvekan om den saken!!! Självklart kommer det mesta som skrivs här ändå handla om lillplutten som ni säkert förstår!!!

Jag sitter här i min ensamhet med världens förkylning & ögoninfektion medans Harry & Gizmo är hos svärmor på sleepover, tusen tack för hjälpen!!! Micke & svärfar är på väg hemmåt från Oskarshamn där dom varit & hämtat Mickes crosskart!!! Tror förresten inte jag nämnt detta tidigare men hen ska börja tävla i SM nästa år, jätteroligt!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan under en filt & tycka allmänt synd om mig själv....

Alla tips om headerna är väldigt välkomna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback