Imorn börjar allvaret igen!

Ja vart har tiden tagit vägen då?? Vad har jag gjort under 1½ år??? Bytit blöjer, torkat spyer, matat, rapat, vaggat & burit.... hahaha nä ritkigt så deprimerande har det inte varit!! Men man kan verkligen börja undra va som egnetligen hänt under mammaledigheten....*poff* sa det bara så va den över!!!

Det är lite blandade känslor om morgondagen, men självklart ska det bli roligt att komma tillbaka till verkligheten!!!

Typiskt bara att både jag & Harry är superförkylda... väldans tur att mammsen är ledig imorn & kan passa plutten så att jag åtminstone kan gå till jobbet första dagen haha!!!

Emilia undrade om vi kunde följa med till lekplatsen en sväng i eftermiddags & självklart nappade vi på det förslaget att komma ut lite!! Det va som alltid lika trevligt & Harry visade stolt upp sina nya kunskaper som troligtvis kommer från dagis, nämligen att han utan större problem klättrade upp för trappan till rutschkanan & åkte ner helt själv på rumpan....om & om & om igen.... tills det blev kallt & vi skulle gå hemmåt igen under stooora protester!!

Suck pust stön.... känner mig så ensam & liten utan min älskling.... allting är så mycket enklare när han är hemma... usch & blä för allt just nu... hoppas det vänder snart!!!

Nu ska jag & min bok lägga oss i sängen!!! Det kommer bli en tuff dag för mig imorn...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså börjar du jobba nu?

Inte ska du känna dig ensam, du har ju mig! Ring bara så kommer jag och gör dig sällskap vettö =)

2009-08-31 @ 21:43:31
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Och du har mig med gullet.. Vi bor ju nära varan så jag är hos dig på 5 min om det skulle vara så=) Om du känner dig ensam är det bara att ringa så ses vi.. =)

2009-09-01 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback