Första dagen på dagis!!

Japp idag va det dags, nu är jag en riktigt stor kille som går på dagis!!!! Det va ju verkligen ett kanonställe, hur mycket leksaker som hellst & massa olika rum att springa runt i!!! Träffade dock inga andra barn idag, men mamma lovade att jag ska få träffa dom imorgon när vi ska dit!!! Jag längtar som bara den!!!
Stackars mamma tyckte inte att det va lika roligt... hon vill ha mig hemma hos sig hela tiden, men det går ju inte.... jag kommer ju bli superrastlös & mamma måste ju jobba så jag kan få massa fina kläder & leksaker!!!

Nu ligger jag & sover efter en intensiv timma på dagiset med massa nya intryck!!

När jag sovit färdigt sen ska jag & mamma till Överby & kolla om vi blivit milionärer på Lotto, håll tumamrna!!


Mmm mumsigt med spagetti & köttfärssås!!





Puss puss kameran!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hej.. joo, det är jätte bra här, håller med.. anthon börjar förskolan i slutet av sep, han har ju precis fyllt ett så jag tyckte det var lite tidigt.. japp, blir kritan.. synd att de inte hamnade på samma ställe då.. Asså, din karl är också intresserad av motorsport, ser jag efter att ha läst lite,. min med och nu börjar min son också bli det, typiskt.. men men =) hur var första inskolningsdagen då? känns det inte konstigt att börja jobba iegen? vad jobbar du med förresten? kram

2009-08-17 @ 13:46:02
Postat av: Angelica

det är ju som du säger någon gång måste man ju börja jobba och komma in i rutinerna igen, men det går ju så fort.. det växer ju upp så vår små bebisar.. aaa, träffas kan vi göra ngn dag.. vart i skogshöjden avr det ni bodde? kramar

2009-08-17 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback