Fint väder & trevligt sällskap!!

I morse kom mormor hit & följde med på en promenad till Överby & vet nu va?? Vi hittade äntligen en hjälm till mig, en blå med racerbilar på, såå fräckt!!! Promenaden dit & hem va ju mindre rolig... jag fullkomligt hatar att sitta still i kärran nuförtiden!!!
Väl hemma igen belv det buselibus med mormor & fika så klart!!! Sen va ju jag & mamma tvugna att provcykla lite innan mormor skulle åka till jobbet. Jag tyckte det va hur roligt som hellst!!! Nu kan mamma i alla fall ta sig nånstans med mig utan bil utan att jag blir hysterisk på vägen!!!

Efter allt bus va jag jättetrött & somnade som en stock... under tiden jag sov kom Alvin & Emilia hit!! När mamma & Emilia pratat en massa tjejsnack & Alvin lekt med alla mina leksaker i nästan 1 timma så tyckte dom att det va dags för mig att vakna!! Det va en lite mindre shock att vakna upp med en kompis i mitt rum!!! Men så snabbt har jag nog aldrig blivit pigg förut.... Åååh va roligt det va!!! Ännu roligare lär det bli när Alvin börjar gå oxå, längtar!!!
Tack för supertrevligt sällskap Alvin & Emilia!!!


Jag tjuvar majskrokar ur Alvins skötväska...

...söta Alvin ville ju oxå ha förstås!!

Majskroksmys i hallen!!


När dom gått hem ringde mamma till Fam. Hansson & frågade om jag kunde få va där & leka lite medans mamma åkte & handlade. Snälla som dom är så gick det självklart bra!!! Egentligen hade mamma tänkt att kolla på tapeter oxå, men hon orkade inte det så det blev bara mathandling.... får se om det kanske blir tapeter imorn istället!!
Men vilken frihetskänsla det va för mamma att handla mat utan en busunge som vägrar sitta still i kundvagnen... hon kunde verkligen gå runt överallt & kika!!! För första gången på länge fick hon dessutom med sig allt hon skulle ha oxå!! När jag är med glömmer hon alltid minst en grej, stackars mamma!!!

Hej svejs så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack själva för en kanon dag får vi snart göra om igen =)

2009-08-14 @ 22:04:27
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica och Anthon

hej hej.. har ni kommit i ordning i nya hemmet? hur trivs ni i skogshöjden då.. vi tycker att det är super bra.. mysigt område.. när är det harry skulle börja förskola? det blev inte kritan eller?

2009-08-15 @ 21:33:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Angelica och anthon

hej.. har ni kommit i ordning i lyan än? hur trivs ni i skogshöjden då? vi trivs jätte bra, mysigt område, när var det harry skulle börja förskola? var det kritan?

2009-08-15 @ 21:37:28
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback