Då va man ett steg närmare graven då...(mamma bloggar)

Japp japp det va denna dagen på året det... ett år äldre, ett år närmare tant & ett år närmare graven.... efter 20 är det inte ett dugg roligt att fylla år, men men inte mycket man kan göra åt det!

Måste ändå börja med att säg att jag är något besviken på min son idag... jag önskade mig en enda sak av honom i present & det va att å sova till 8.... men fick jag det tror ni?? Näpp det blev precis tvärt om, 4.45... alltså till&med tidigare än vanligt...grrrrrr....
Det är tur att han är så söt & go min lille plutt, det går ju inte att va arg i mer än några sekunder, sen ser man det där härliga leendet & så har man glömt att man är totalt medvetslös!!

Efter en mysig mamma-son frukost & massa bus så kom mamma & pappa på morgonfika!! Med sig hade dom kanonbra presenter, massa spännande badoljor & ansiktsmasker. Nu kan jag ha mitt alldeles egna spa på kvällarna när Harry somnat... Åååh va jag ska njuta!!

När det va dags för mammsen & pappasen att ge sig av till arbetet kom Sara. Sofia & Dumlan för att ta med oss på en guidad tur i Skogshöjden så att jag hittar närmaste vägen till jobbet sen när jag ska cykla!! Även dom hade med sig presenter, en gullig blomma, spännande choklad & en glasstårta som vi skulle äta efter promenaden!!

När vi kom tillbaka igen sov Harry så sött i vagnen så vi kunde ha en lugn fika på altanen! Men vi hoppade över glasstårtan & åt cheesceken jag hade gjort istället (tack ör receptet Emma, den blev jättegod)!!
Efter en lång fika va dom så gulliga & tog med sig Harry hem en stund så att jag kunde få klippa häcken i lugn & ro, men jössös va varmt det va....totalt gensomsvettig va jag när det va färdigt! Det fick bli en iskall dusch innan jag gick & hämtade min son för att sedan gå hem & steka pannkakor till oss som vi njöt av på altanen!!

Jag får tacka för alla sms & facebook inlägg!!!! Jag har haft en underbar födelsedag, fattades bara en sak, att min älskling va hemma hos mig oxå....snyft... men man kan ju inte få allt!

Imorn kväll bär det av ut med mammorna, det ska bli grymt roligt!!! Mamma är snäll & kommer hit & är barnvakt, tack mammsen!!

& på lördag när jag nyktrat till kommer min älskade älskling hem!!!!!! Jag längtar nåt fruktansvärt....

Nu blir det ett härligt bad & sen blir det nog sängen för min del tror jag....har ju trots allt varit uppe sen kvart i fem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackare som aldrig får sova ut! :/ Hoppas vi kan ses någon dag, allihopa?

2009-08-06 @ 22:03:26
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback