Mitt första barnkalas!!!

Idag bar det av till mitt första barnkalas!!!! Det va min kompis Alex i Uddevalla som fyllt 1 år! Jag hade aldrig träffat Alex kompisar innan men dom va hur snälla som hellst... det va ett kanonbra kalas!!! Massor med majskrokar & en nallebjörnstårta med nonstop, massa leksaker & massa ballonger!!!


Här har vi födeledagsbarnet!!!



Ballongkrig....



... & ett bord fullt med mumsigheter!!

Nu kommer snart pappas kompis Stridh & hans tjej Erika på fika... hoppas jag orkar hålla mig vaken tills dess!!!

Imorn ska jag, mamma & pappa till Ullared & sen vidare ner till Danmark & se hur pappa har det där nere, spännande!!!

Kommentarer
Postat av: alex

tack för att du kom harry!! =)

2009-04-14 @ 18:39:10
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback