Lugn & mysig hemmadag med mamma!!

Pappa åkte iväg vid lunch & då gick mamma, Gizmo & jag över till grannen & fikade!! Även grannarna i det tredje huset här längst in i skogen va med & fikade, jättemysigt!! Det blev bullar, äpplekaka & marängswisch i trädgården. Jag fick smaka lite på vaniljglassen, mm mumma!!

När pappa kom tillbaka hade han både Stridh & Roger med sig.... men ingen trall, bara gipsskivor till hallen!!!  Jaja man kan väl inte få allt.... sen åkte dom igen.... fotboll & mat & jag fick itne följa med, taskigt!!!

Men men va är en bal på slottet.... mamma fick i alla fall vinbärsskott av grannen som vi planterade i hinkar så länge... mamma måste köpa mer jord imorn så att vi kan plantera dom riktigt!!!!

Bilder från dagen:

"Hmm undra hur mycket grejer jag kan stoppa in här innan nån säger till mig...."

            


                       


Nu har jag precis fått välling & somnat i min säng.... & snart kommer pappa hem med mat till mamma för hon är jättehungrig!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så söt han är! :)

2009-04-13 @ 20:05:24
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback