Kanske kanske....

På torsdag ska det komma 5 stycken på visning!!!!!! Men senaste imorgon måste vi lägga ett bud på det nya huset...va tror ni?! Vågar vi chansa?!

Imorse åkte pappa till Danmark igen, mitt i husförsäljning/husköp....dåålig timeing att lämna mig, mamma & Gizmo med allt detta... men men måste man jobba så måste man!!!
Idag har vi fikat hos grannen & sen fick dom mig att somna så att mamma kunde röja i pappas snickarbod, dammsuga, skaka mattor, tvätta golv & skura badrummet i 3 timmar!!! Visst va jag snäll som sov så länge & lät mamma städa!! Sen åkte vi till överby & handlade lite mat å nya blommer till köket (dom gamla mådde inte så bra...) & när vi kom en bit på grusvägen mötte vi en bil som stannade oss & frågade vart vesteviksvägen 7 låg...hahahaha..... "ja följ efter mig, vi bor där, sa mamma".... & dom tyckte att allting va hur fint & perfekt som hellst....det lät nästan som dom ville köpt det direkt... men dom skulle komma tillbaka på visningen på torsdag!!! Allt verkar ju lovande eller hur?!

Jag har snott två bilder från grillfesten på mamma & pappa, jag lovade ju att visa er hur busiga dom kan va!!!





Mamma har tagit massa fina bilder på mig dom senaste dagarna men datorn krånglar så mamma kan inte lägga in dom....knepigt....datorn hittar inte kameran, inte ens när hon sätter in minneskortet direkt i datorn...hjälp!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Satsa å buda på det nya huset.. Ni verkar ju ha många och seriösa spekulanter!

2009-04-27 @ 21:39:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh vad spännande!! =) Tycker med ni ska buda på det nya. Man måste satsa ibland! ;)

2009-04-27 @ 22:29:12
Postat av: Millan

Tidigare kommentar var från mig ;)

2009-04-27 @ 22:30:02
URL: http://www.metrobloggen.se/barnbloggen
Postat av: Emma

Tycker absolut att ni ska buda! Klart ni får sålt erat hus, det är ju super fint.



Du får ju uppdatera om hur det går med budningen och allt. Är nyfiken! Kraaam

2009-04-28 @ 14:59:44
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback