Granfällning rätt in i trädgården.....

Haha ja gårdagens granfällning gick väl sådär... världens största gran ville hälsa på lite i våran trädgård tydligen... 2 millimeter från gäststugan & 2 meter ifrån huset men mitt på staketet & torkvindan landade den..... hahaha så går det när experterna farfar, pappa & Göran är i farten!!!

        

När dom fått rensat upp allt som inte va på rätt plats så blwv det utefika med paj & vaniljsås... men jag fick inte smaka... taskigt!!!


Hihi visst är jag söt i min "lusekofta"!!!


Sen kom pappas kusin Anders & hans tjej Theres & hälsade på!! Det va jättelänge sen vi träffade dom så det va kanonroligt!!! Dom satt & tjata medans jag kröp fram & tillbaka över trappan, gången & gräsmattan.... det e sååå roligt att va ute!!


Imorse fick jag smörgås istället för gröt & det va hur gott som hellst!!!

Idag ska pappa & fabbo Stridh till Byggmax & köpa trall till våran nya altan!!! Sen skulle dom på fotboll & jag va tydligen för liten för att hänga med grbbarna så jag, mamma & Gizmo ska bara va hemma & ta det lugnt idag så att jag får vila upp mig till kalaset imorn!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback