Dumma dumma förkylning....

Mamma hämtade oss kl 12 & då va det fortfarande kallt & mulet.... men så fort vi kom hem så kom solen & det blev en kanonfin eftermiddag!!
Både jag & mamma är superförkylda, men det hindrade inte oss från att va ute i solen idag heller:



Det är ju faktiskt helt omöjligt att sitta inne nu när våren har kommit!! Jag är helt fängslad av allt roligt som finns att upptäcka utomhus, stenar, kottar, gräs....& vilken yta att krypa på jössös!!!!

Mamma fick för sig att hon skulle börja såga ner häcken för hand, så hon hade mig på ena armen & sågade med den andra, hehe snacka om att jag har en effaktiv mamma!!! Sen blev det en snabbfika hos grannen som tyckte att mamma behövde en glass efter allt slit, men framför allt behövde hon en glass för sin halls!! Jag fick oxå smaka så klart, det va blåbärsstrut, mmm underbart!!!

Jag ville inte riktigt somna ikväll, men mamma gav sig inte & jag förlorade så nu ligger jag så sött & sussar i min säng.... Mamma är helt slut, man ska vila när man är sjuk, inte såga ner häckar & grejer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback